دسترسی آسان به متخصصین - کرکره برقی، درب اتوماتیک، درب پارکینگ

تعمیر جک درب پارکینگ

باز کردن درب پارکینگ به طور دستی برای اغلب افراد بسیار سخت است، شاید یکی از مهم‌ترین دلایل ریموت‌دار کردن درب پارکینگ همین مسئله باشد. گاهی اوقات پیش خواهد آمد که درب پارکینگ دچار مشکل شود و به درستی کار نکند و نیازمند تعمیر جک درب پارکینگ باشید یا در این حین باید به دنبال کشف علت این مسئله و حل آن باشید. در این مقاله مطالبی تحت عنوان تعمیر جک درب پارکینگ جمع‌آوری کرده‌ایم تا در صورت برخورد با مشکلات و خرابی درب پارکینگ به راحتی بتوانید آن را حل نمایید، از این رو توصیه می‌کنیم حتما تا پایان ارائه این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

مرکز فروش جک درب پارکینگ

سرویس و تعمیر جک درب پارکینگ

امروزه درب‌های پیشرفته و اتوماتیک پارکینگ جایگزین درب‌های قدیمی شده‌اند که برای باز و بسته کردن آن‌ها نیازمند پیاده شدن از خودرو بوده‌اید. شما با تهیه جک درب پارکینگ آسودگی و امنیت را برای خود فراهم می‌کنید و دیگر پس از هر بار ورود و خروج به پارکینگ نیازمند پیاده شدن از اتومبیل خود نیستید اما این جک‌های درب پارکینگ بدون خرابی و مشکل نخواهند بود، زیرا امکان دارد طی عوامل مختلف دچار اختلال و خرابی شوند و در نهایت باید تعمیر جک درب پارکینگ را به متخصصین بسپارید.
به طور کلی خرابی‌های انواع درب‌های پارکینگ را می‌توان به دو دسته خرابی‌های بدون آثار فیزیکی و خرابی‌هایی با مشاهده آثار فیزیکی تقسیم کرد. این خرابی‌ها می‌تواند برای شما علاوه بر ایجاد دردسر حین ورود یا خروج به پارکینگ هزینه‌های فراوانی را نیز به منظور تعمیر جک درب پارکینگ در برگیرد.

تعمیر جک درب پارکینگ
در صورتی که جک درب پارکینگ شما شکسته باشد شما نمی‌توانید به تنهایی اقدامی در جهت تعمیر آن بردارید و باید از یک تعمیرکار بخواهید تا بازوها را جهت تعمیر این بخش بردارد. با اینکه نصب جک بر روی درب پارکینگ می‌تواند مزیت‌های فراوانی را به همراه داشته باشد اما با این وجود استفاده از جک‌هایی که موجب اتوماتیک‌شدن درب پارکینگ می‌شود بدون دردسر نیز نخواهد بود.
مراکز متعددی در زمینه تعمیر جک درب پارکینگ فعالیت میکنند. در این بین مجموعه آتی در با سال‌ها سابقه در زمینه تعمیر و سرویس انواع درب پارکینگ می‌تواند بهترین انتخاب به منظور تعویض یا تعمیر قطعه فرسوده در درب پارکینگ باشد. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات شایسته‌ای دریافت کنید.

به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب در تماس باشید. https://www.atidoor.com

مشکلات رایج درب برقی پارکینگ

جک‌ها یک بخش مهم در درب پارکینگ هستند که وظیفه آن‌ها تبدیل یک درب معمولی به درب ریموت‌دار و اتوماتیک است. جک‌ها نیز به عنوان قطعاتی آسیب‌پذیر شناخته می‌شوند که ممکن است پس از مدتی کارکرد دچار نقص در عملکرد خود شوند. به طور کلی درب‌های برقی پارکینگ ممکن است در اثر عوامل متعددی دچار مشکل شوند و عملکرد درستی ارائه ندهند، برای مثال امکان دارد پس از فشردن دکمه ریموت درب باز یا بسته نشود در این حالت باید به تعمیر جک درب پارکینگ به پردازید.
در این قسمت شما را با رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای درب‌های برقی پارکینگ به وجود آید آشنا می‌کنیم، از این رو چنین مشکلاتی عبارتند از:

● درب‌ها به طور کامل باز یا بسته نمی‌شوند.
● سنسور ایمنی درب به درستی کار نمی‌کند.
● درب‌ها به طور ناگهانی باز و بسته می‌شوند.
● زمان‌بندی لنگه‌های درب پارکینگ بهم ریخته است.
● درب‌ها به طور نیمه‌باز مانده‌اند اما موتور همچنان کار می‌کند.
● قطع شدن و بروز مشکل در برق ورودی به جک.
● بروز اختلال در برد جک.
● ایجاد مشکل در سیستم برقی جک.
● ایجاد مشکل و خرابی در خازن و استارتر جک.
● خرابی و بروز مشکل در سیستم مرکزی‌.
● تنظیمات مربوط به زمان‌بندی بسته شدن خودکار درب بهم ریخته است.
● باز شدن نصفه و نیمه بازوهای جک.
● خرابی ریموت کنترل در اثر رطوبت.
● گیر کردن لنگه‌های درب به یکدیگر.
● عدم کارکرد صحیح خلاص‌کن جک در زمان قطعی برق.
● شکستن بازوهای جک.

خرابی یا شکستگی چشمی درب پارکینگ

چشمی جک درب پارکینگ یکی از مهم‌ترین اجزای درب‌‌های اتوماتیک شناخته می‌شود که وظیفه آن جلوگیری از برخورد درب‌های پارکینگ به خودرو است. این قطعه نیز می‌تواند گاهی دچار اختلال و خرابی شده و در عملکرد درست باز و بسته شدن درب پارکینگ مشکل ایجاد کند.
برای اینکه متوجه خرابی چشمی شوید می‌توانید دست خود را جلوی چشمی درب ببرید و بالا و پایین کنید تا مسیر دید آن قطع و وصل گردد، اگر صدای تیک تیک را نشنیدید باید بدانید چشمی درب خراب شده است. نفوذ آب و کثیف شدن چشمی می‌تواند دو مورد از مهم‌ترین دلایل چشمی درب‌های اتوماتیک باشد که نیازمند بررسی از سوی تعمیرکاران است.
شما می‌توانید به منظور تعمیر این قطعه و یا تعمیر جک درب پارکینگ با مجموعه های‌بین ارتباط برقرار کنید. تعمیر این قطعه به دست متخصص از آن جهت اهمیت دارد که دخالت و تعمیر خودسرانه افراد نابلد می‌تواند موجب خسارت‌های بیشتر، خرابی در بخش‌های دیگر و صرف هزینه‌های فراوان برای شما شود.

درب پارکینگ باز می شود اما بسته نمی شود

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم یکی از مشکلات رایج درب پارکینگ بسته نشدن آن پس از باز شدن است. یکی از علت‌های اصلی بسته نشدن درب پارکینگ می‌تواند خرابی در جک باشد، در این زمان باید مطمئن شوید که مانع بر سر راه جک درب وجود ندارد. چنانچه مشکل از این قطعه باشد باید از تعمیرکاران بخواهید به محل مورد نظر شما آمده و اقدام به تعمیر جک پارکینگ کنند.
از دیگر علت‌هایی که موجب بسته نشدن درب پارکینگ می‌شود می‌توان به خرابی ریموت اشاره کرد. وجود نقص فنی یا کوچک‌ترین مشکل در ریموت می‌تواند به کلی فرایند بسته شدن درب پارکینگ را تحت تاثیر قرار دهد و نیازمند تعمیر جک درب پارکینگ باشیم. چنانچه دکمه‌های ریموت به مدار داخلی چسبیده باشد یا به ریموت ضربه‌ای وارد شود این قطعه دچار مشکل می‌گردد و نیازمند تعمیر توسط متخصصین خواهد بود.
از طرفی دیگر باز و بسته شدن مداوم درب‌ها طی مدت‌زمان طولانی می‌تواند یکی دیگر از علل‌های بروز مشکل حین بسته شدن درب پارکینگ معرفی شود. وجود اشکال در چشم‌های الکترونیک به کار گرفته شده در درب پارکینگ می‌تواند از دیگر دلایل بسته نشدن درب باشد. زیرا سنسورهایی که در این قطعه استفاده شده‌اند بسیار حساس هستند و می‌توانند تحت تاثیر کوچک‌ترین عوامل مخربی قرار گرفته و دچار نقص شوند.

درب پارکینگ باز می شود ولی موتور آن باز هم کار می کند

یکی از قطعات مهم در درب پارکینگ موتور جک است که تقریبا تمامی عوامل در باز و بسته شدن درب‌های هوشمند را تحت تاثیر عملکرد خود قرار می‌دهد. اگر زمانی که دکمه ریموت را فشرده‌اید و درب پارکینگ باز شده است اما همچنان موتور کار می‌کند باید فورا سیستم مرکزی را چک کنید.
از طرفی ممکن است زمانی که درب پارکینگ باز شده اما همچنان موتور کار می‌کند به علت فعال نشدن مگنت انتهای ریل باشد. احتمال داده می‌شود این مشکل به دلیل عدم حضور مگنت‌ها در جای درست خود باشد، از این رو اولین کاری که باید انجام دهید بررسی قرارگیری درست مگنت‌ها بر روی ریل است.

چنانچه موتور با صدای بلند کار می‌کند امکان دارد این مشکل به دلیل یکی از رخدادهای زیر اتفاق افتاده باشد. در این موارد تعمیر جک درب پارکینگ و موتور آن را پیشنهاد میکنیم.

● بلبرینگ داخلی دچار مشکل شده یا خشک است.
● روتور موتور از جای درست خود خارج شده است.
● استاتور موتور و بدنه روتور موتور با یکدیگر برخورد و اصطکاک دارند.
● پیچ‌های بدنه موتور شل شده است.

لازم به ذکر است اغلب خرابی‌های مربوط به درب پارکینگ به علت نقص در جک رخ می‌دهد، از این رو شما باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعمیر جک درب پارکینگ اقدام کنید.

گیر کردن لنگه های درب پارکینگ به هم، هنگام باز و بسته شدن

می‌توان اظهار داشت گیر کردن لنگه‌های درب پارکینگ به یکدیگر یکی از پیش‌پا افتاده‌ترین مشکلات درب‌های پارکینگ است‌ که می‌تواند در اثر عوامل متعددی برای ساکنین رخ دهد. یکی از دلایلی که موجب گیر کردن لنگه‌های درب پارکینگ به یکدیگر می‌شود اختلاف کوتاه زمانی بین حرکت لنگه اول و دوم است. از سوی دیگر خرابی لولا و فرسودگی قطعات نیز می‌توان در گیر کردن لنگه‌های درب به یکدیگر موثر باشد.
چنانچه با چنین مشکلی در درب‌های پارکینگ خود روبه‌رو شدید می‌توانید ابتدا لولای درب را روغن‌کاری کنید تا حرکت لنگه‌های درب روان‌تر شود و اختلاف زمانی بین لنگه‌های اول و دوم که بر اثر عدم حرکت روان لولا به وجود آمده برطرف گردد. اگر این مشکل با روغن‌کاری لولای درب حل نشد می‌توانید سراغ تنظیمات نیروی جک‌ها بروید و مجدد زمان فرمان دستگاه را تنظیم کنید.

ریموت درب پارکینگ عمل نمی کند

ریموت پارکینگ انواع متفاوتی دارد و ممکن است با توجه به نوع خود دچار مشکل و اختلال در عملکرد صحیح شود. کارنکردن ریموت ممکن است دلایل متعددی داشته باشد که در صورت بروز مشکل نیازمند بررسی و تعمیر از سوی متخصصین در این حوزه خواهد بود. توصیه می‌کنیم چنانچه مشکلی در رابطه با کار نکردن ریموت برای درب پارکینگ شما پیش آمد پیش از هرگونه اقدام خودسرانه با تعمیرکاران ارتباط بگیرید و درخواست تعمیر و ست کردن ریموت درب پارکینگ را داشته باشید.
در این قسمت شما را با رایج‌ترین دلایل تاثیرگذار بر کار نکردن ریموت درب پارکینگ آشنا می‌کنیم که عبارتند از:

● ضعیف بودن یا تمام شدن شارژ باتری یکی از متداول‌ترین دلایل عدم کارکرد نرمال ریموت است که در این حین باید باتری ریموت را تعویض کنید.
● ایجاد اختلال در ارتباط فرستنده ریموت و گیرنده مرکز فرمان جک و فرکانس که سبب کند شدن عملکرد ریموت می‌شود.
● ورود آب به داخل ریموت می‌تواند در عملکرد جک‌های درب پارکینگ اختلال ایجاد نماید که این مورد نیز نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران است.
● وارد کردن ضربه فیزیکی شدید به ریموت از دیگر دلایل شایع خرابی آن است.
● کند شدن عملکرد ریموت پس از فشردن دکمه می‌تواند پس از باز و بسته شدن‌های مداوم درب پارکینگ رخ دهد.

درب پارکینگ خود به خود باز یا بسته می شود

اگر تا به حال برایتان پیش آمده که درب پارکینگ را پیش از رفتن به بیرون بسته باشید اما وقتی بر می‌گردید متوجه شوید درب خود‌به‌‌خود باز شده است در این قسمت ما را همراهی کنید تا به بررسی علت‌های این موضوع بپردازیم. باز و بسته شدن‌های خود‌به خودی درب پارکینگ می‌تواند علت‌های متفاوتی داشته باشد که شامل موارد زیر می‌شود. البته توصیه میکنیم تعمیر چک درب پارکینگ را حتما به متخصصین بسپارید.

● کد یا فرکانس‌های مشابه
سیگنالی که از طریق ریموت به در پارکینگ وارد می‌شود شامل فرکانس معین و کد مشخصی است، با توجه به این نکته امکان دارد کسی در همسایگی شما از ریموت جهت باز کردن درب پارکینگ مشابه خود با شما استفاده کرده باشد و به اشتباه درب پارکینگ شما باز شود.
● تراز نبودن سنسورهای ایمنی
سنسورهای ایمنی همان چشمی‌ها هستند که در دو طرف درب پارکینگ قرار دارند و چنانچه این دو سنسور تراز نباشند احساس می‌کنند مانعی بر سر راه آن‌ها قرار گرفته و درب پارکینگ را باز می‌کنند.
● وجود اجسام مزاحم
بسیاری از پارکینگ‌ها از یک آپشن ایمنی با استفاده از سنسورهایی بهره‌مند هستند که مانع از خسارت و حفظ جان افراد می‌شود. چنانچه این سنسور احساس کند چیزی مانع آن شده درب پارکینگ را باز می‌نماید.

تعمیر جک درب پارکینگ در تهران

● شکستن اسپرینگ‌ها
فنرهای شکسته یا همان اسپرینگ می‌تواند به کلی عملکرد درب پارکینگ را مختل کند. در این زمان باید از تعمیرکاران بخواهید تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ و تعویض اسپرینگ‌ها را به عهده بگیرند.
● خراب شدن مدار برقی
یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند موجب خرابی و باز و بسته شدن خود‌به‌خود درب پارکینگ شود مدار برقی آن است. این مدار می‌تواند طی تغییرات آب و هوایی همچون برف و باد دچار مشکل شده و فعالیت صحیح درب را مختل کند. زیرا این امر می‌تواند موجب قطع برق یا نوسانات برقی گردد.

بهتر است در صورت برخورد با مشکل باز و بسته شدن خود‌ به‌ خود درب پارکینگ از کارشناسان و مراکز مجرب بخواهید به منظور بررسی و تعمیر جک درب پارکینگ به محل مورد نظر شما تعمرکار اعزام کنند.

جک های درب پارکینگ کامل باز نمی شوند

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای جک‌های درب پارکینگ رخ دهد باز نشدن کامل آن است. این امر ممکن است به دلایل متعددی رخ دهد که احتیاج به بررسی و تعمیر داشته باشد، زیرا این بخش یکی از مهم‌ترین قطعات درب پارکینگ به شمار می‌رود و عدم کارکرد صحیح آن می‌تواند موجب اختلال در باز و بسته شدن درب پارکینگ شود.
چنانچه با حالتی در درب پارکینگ روبه‌رو شدید که جک‌های درب به طور کامل باز نمی‌شوند ابتدا باید مشکل را در سیستم برقی جک جویا شوید. این مشکل معمولا در جک‌های الکترومکانیکی شایع‌تر است که در صورت برخورد با آن به منظور تعمیر جک درب پارکینگ باید حتما به تعمیرکاران اطلاع دهید. از طرفی دیگر این مشکل می‌تواند به علت قطع یا پارگی سیمی که در انتهای جک قرار گرفته و وظیفه باز کردن جک را بر عهده دارد باشد.
در برخی موارد زیر دلایل دیگری می‌تواند موجب عدم عملکرد صحیح جک و باز نشدن کامل آن شود که این عوامل عبارتند از :
● بروز اختلال و خرابی در سیستم برد
● بروز اختلال در خازن و استارتر جک
● بروز مشکل در مدار فرمان جک
● عدم سرویس و روغن‌کاری منظم لولاهای درب
● وجود مانع

خلاص کردن درب در زمان قطعی برق کار نمی کند

در مواقعی ممکن است از پارکینگ خارج شده و متوجه قطع برق می‌شوید در این حالت باید بتوانید با استفاده از خلاص کردن درب آن را در حالت بسته شدن قرار دهید اما امکان دارد خلاص کردن درب به درستی انجام نشود. با اینکه درب اتوماتیک پارکینگ با استفاده از برق کار می‌کند اما دارای امکاناتی است که در زمان قطع برق بتوانید درب را ببندید.
در صورتی که پس از قطع برق هیچ یک از روش‌های بستن درب کار نکرد باید به دنبال علت‌های ایجاد این مشکل باشید. اصلی‌ترین دلیل عدم خلاص کردن درب می‌تواند مشکل در جک درب باشد، چرا که در صورت خرابی این قطعه نمی‌توانید با استفاده از روش‌های موجود درب را به طور کامل ببندید.
از دیگر دلایل خلاص نکردن درب در زمان قطعی برق می‌توان به بروز مشکل در لولای درب پارکینگ نیز اشاره کرد. در این زمان راهکار این است که با تعمیرکاران و متخصصین فعال در این حوزه تماس بگیرید و مشکل ایجاد شده را مطرح کنید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

تعمیر جک درب پارکینگ غرب تهران

موتور جک درب پارکینگ کار نمی کند

همیشه خرابی درب پارکینگ یا باز و بسته نشدن آن به علت خرابی ریموت یا حساسیت چشمی‌ها نیست بلکه گاهی بروز مشکل می‌تواند بسیار اساسی‌تر و در قطعه مهم‌تری همچون موتور جک درب رخ دهد. این قطعه که به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های درب‌های اتوماتیک پارکینگ به شمار می‌رود وظایف متعددی را بر عهده دارد تا درب پارکینگ عملکرد درستی به ساکنین ارائه دهد.
چنانچه این قطعه کار نکند یا دچار مشکل شود تقریبا تمامی بخش‌های در پارکینگ دچار اختلال می‌شوند، برای مثال درب باز یا بسته نمی‌شود. عیب‌یابی موتور جک درب پارکینگ یک عمل تخصصی بوده که نیازمند تجربه و دانش لازم در این زمینه است، از این رو باید برای تعمیر جک درب پارکینگ و بررسی موتور آن از افرادی کاربلد کمک بگیرید. از علت‌های کار نکردن موتور جک درب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

● کار کردن مداوم یا به عبارتی باز و بسته شدن‌های زیاد درب پارکینگ
● بروز مشکل در استارتر جک و خازن
● بروز اختلال در سیستم مرکزی

شکستگی در پایه های ابتدایی و انتهایی جک پارکینگ

یکی از شایع‌ترین ایراداتی که می‌توان در جک درب پارکینگ مشاهده کرد شکستگی پایه‌های جک است. چنانچه خودروی شما به درب پارکینگ برخورد کرده باشد این احتمال فراوان است که پایه‌های ابتدایی و انتهایی جک نصب‌شده بر روی چهارچوب دچار شکستگی شود. برای تعمیر جک درب پارکینگ و شکستگی آن در این هنگام باید ابتدا جریان برق ورودی به جک را قطع کرده و پایه‌ها را تعمیر کنید.
نکته بسیار مهمی که در ارتباط با پایه‌های جک درب پارکینگ وجود دارد جاگذاری آن‌ها دقیقا سر جای خودشان است. زیرا در غیر این صورت امکان دارد نحوه باز و بسته شدن درب و زاویه آن دچار اختلال شود. شکستگی پایه‌های ابتدایی و انتهایی جک درب پارکینگ می‌تواند در صورت عدم تعمیر یا تعویض موجب آسیب بخ دیگر قطعات درب شود. تعمیر این قطعه در صورتی که چندان عمیق و تخصصی نباشد می‌تواند توسط شما با رعایت احتیاط و قطع جریان برق صورت گیرد.

درب پارکینگ باز مانده و بسته نمی شود

در برخی موارد ممکن است درب پارکینگ باز مانده باشد و بسته نشود که این مورد به عنوان یکی از رایج‌ترین مشکلات‌ درب‌های اتوماتیک پارکینگ شناخته می‌گردد. در مرحله اول چنانچه با بسته نشدن درب پارکینگ روبه‌رو شدید بهتر است ابتدا اتصال برق را بررسی کرده و از قطع نشدن سیم‌ها و اتصالات اطمینان پیدا کنید. حال اگر با بررسی این موارد هنوز هم درگیر این مشکل هستید باید به دنبال علت‌های بروز این اختلال باشید.
این مسئله می‌تواند علت‌های متفاوتی داشته باشد که در این قسمت به معرفی موردی هر یک از این دلایل خواهیم پرداخت، از این رو مهم‌ترین دلایل بسته نشدن درب عبارتند از:

● ضربه زدن به درب پارکینگ حین حرکت
● روشن ماندن موتور پس از باز شدن درب
● خارج شدن درب یا ریل‌ها از مسیر خود
● خرابی ریموت
● گیر کردن لنگه‌های درب به یکدیگر
● ایراد در فتوسل دستگاه
● ایرادات مربوط به داخل موتور، سیم‌کشی و اتصالات
● از کار افتادن و خرابی جک
● خراب شدن چشمی درب پارکینگ
● خرابی سیم‌بکسل
● خرابی فلاشر درب پارکینگ

چنانچه پس از بررسی علت‌های خرابی متوجه نکته قابل توجهی نشده‌اید و همچنان مشکل بسته نشدن درب پارکینگ حل نشده است با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید.

مرکز فروش جک درب پارکینگ

خرابی برد مدار سیم های ورودی جک درب پارکینگ

اولین موردی که باید در صورت برخورد با اشکالات ایجاد شده در باز و بسته شدن درب پارکینگ بررسی کنید چک کردن برق ورودی است. خرابی برد مدار سیم‌های ورودی جک درب پارکینگ می‌تواند یکی از شایع‌ترین مشکلاتی باشد که می‌تواند برای درب پارکینگ شما پیش آید. چنانچه جریان برق قطع شده باشد شما می‌توانید با طی کردن چند مرحله ساده متوجه این موضوع شوید. ابتدا از وصل بودن برق ساختمان اطمینان حاصل کنید و سپس فیوز مربوط به ورودی جک را بررسی نمایید.
در صورت قطع بودن برق فیوز به آرامی و با رعایت احتیاط آن را وصل کنید، حال چنانچه مجدد با پریدن فیوز روبه‌رو شدید باید بدانید مشکل در برد مدار سیم‌های ورودی جک درب پارکینگ است. تعمیر جک درب پارکینگ و این قطعه از آن یک امر کاملا تخصصی است، از این رو پس از مشاهده چنین موردی با تکنسین‌های مربوطه تماس بگیرید.


شایع‌ترین علائم خرابی برد مدار سیم‌های ورودی جک درب پارکینگ عبارتند از :
● باز و بسته نشدن درب
● عدم کارکرد صحیح چشمی
● از کار افتادن ریموت

در این مطلب تلاش کردیم شما را با تمامی موضوعاتی که پیرامون تعمیر جک درب پارکینگ وجود دارد آشنا کنیم و اطلاعات جامعی را در اختیار استفاده‌کنندگان چنین درب‌هایی قرار دهیم. برای اینکه درب پارکینگ به درستی عمل کند باید تمامی اجزای آن با هماهنگی کامل با یکدیگر فعالیت کنند و چنانچه هر یک از قطعات آن دچار نقص شوند امکان بروز مشکل در سایر بخش‌ها بسیار بالا است. عیب‌یابی جک درب پارکینگ در عین سادگی می‌تواند کاملا تخصصی باشد، بدین منظور در صورت بروز مشکل از هر گونه اقدام خودسرانه خودداری کنید و بررسی این امر تخصصی را به تعمیرکاران فعال در این حوزه بسپارید.